Antioksidativni hrane bogate Poboljšava inzulinske rezistencije
Prema Nacionalni institut za dijabetes i probavne i bubrežne bolesti (NIDDKD), otpornost na inzulin je stanje u kojem na kraju gušterače ne mogu držati korak s tijela potražnje za inzulinom (hormon koji pomaže tijelu iskoristiti glukozu za energiju). Na kraju, višak glukoze nakuplja u krvi - i da postavlja pozornicu za tip 2 dijabetes.
Novo istraživanje pravedan predstavljen na endokrini Društva 92. godišnjem sastanku, održanom u San Diegu, pokazuje da prirodni antioksidansi u prehrani mogu biti snažan način za poboljšanje inzulinske rezistencije - čak i kod ljudi koji su pretilo i pate od metaboličkog sindroma. Preteča dijabetesa povezan s inzulinskom rezistencijom, metabolički sindrom je skup uvjeta (uključujući visoki krvni tlak, povišena razina inzulina, višak tjelesne masnoće oko struka i nenormalan kolesterola) koji povećavaju rizik od bolesti srca i moždanog udara, kao i dijabetesa.
"Korisnih djelovanja antioksidanata su poznati, ali smo otkrili po prvi put jednu od svojih bioloških baza djelovanja - poboljšanje hormonske aktivnosti u pretilih osoba s metaboličkim sindromom," voditi istraživač Antonio Mancini, MD, endokrinologiju istraživač na Katoličkom sveučilištu Presvetog Srca u Rimu, Italija, rekao je u izjavi za medije.
Iako istraživači nisu raspravljali o mogućnosti, sposobnost da visoke antioksidansa prehrani uvelike poboljšati otpornost na inzulin bez lijekova je nada naznake da prehrana bogata je prirodnim antioksidansima samo može pomoći mnogim ljudima s kojima se suočavaju s tom pre-dijabetski problem koji ne mogu uzeti - ili ne žele poduzeti - metformin lijek. Lijek je Najčešće nuspojave (koje se pojavljuju u jednoj od svakih tri bolesnika) su mučnina, povraćanje, plin, bloating, proljev i gubitak apetita.
Dr. Mancini je istaknuo da postoje dokazi oksidativnog stresa, što može dovesti do oštećenja krvnih stanica i čestica, igra ulogu u metaboličkim sindromom. I prethodna istraživanja su pokazala da antioksidanti mogu spriječiti oksidativni oštećenje stanica i ponekad čak i popravka štete. Antioksidanti, koji se prirodno nalazi u mnogim namirnicama, uključujući voće, povrće, mahunarke i orašasti plodovi, uključuju vitamine E i C, selen i karotenoide, poput beta-karotena.
Izvor: Prirodne Vijesti, 12. srpnja 2010













